#2016-02-29 08:17:53 

Kastet

Użytkownik

Posty: 47

Skąd: Płock

Wiek: 34

Uruchomiliśmy w ostatnim czasie profil firmowy na Facebooku. Mamy licznik odwiedzin, ale myślę, że nie do końca jest on miarodajny, jeśli chodzi o naszą rozpoznawalność. Czy można w jakiś sposób zmierzyć ile osób poznało naszą firmę i naszą ofertę?
#2016-02-29 08:42:53 

Gąska

Użytkownik

Posty: 43

Skąd: Dąbrówno

Wiek: 30

Będzie z tym raczej kłopot. Najbardziej odczujesz to po tym, czy twoja firma notuje zwiększone zainteresowanie ofertą i usługami. Jeśli takie zauważysz to wtedy będziesz wiedział czy ta metoda jest skuteczna. Gwarantuje ci, że jest bo przekonałam się o tym na własnej skórze.
#2016-02-29 10:38:44 

widnokrąg

Użytkownik

Posty: 34

Skąd: Dęblin

Wiek: 25

Trudno jest ocenić ile osób śledzi twoje poczynania, bo to jest tak, że w każdej chwili dochodzą kolejne. Jeśli jedna osoba cię polubi, to praktycznie wszyscy jej znajomi także będą mieli taką okazję. Na tym właśnie polega skuteczna reklama na Facebooku, którą wiele osób wykorzystuje.
#2016-02-29 11:13:36 

dachówka

Użytkownik

Posty: 54

Skąd: Przeworsk

Wiek: 23

Też stworzyłam swój fanpage Facebook to prawdziwa żyła złota, jeśli chodzi o klientów. Ale nie zwracam zbytnio uwagi ile osób do mnie już trafiło. Najważniejsze jest to, żeby dalej ciężko pracować i oferować jak najlepsze usługi. Przy okazji polecam usługi firmy, która zakłada profile firmowe, a znajdziecie ich na stronie e-kjstudio.pl. Mają fajne ceny i są bardzo skuteczni. Tego brakowało mi w innych firmach, z których miałam okazję korzystać przy okazji tworzenia firmowego konta.
DODAJ ODPOWIEDŹ
Copyright 2015